Πολιτική Επιστροφών

ΕΣΩΡΟΥΧΑ

Τα εσώρουχα τα οποία πωλούνται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας είναι κατηγοριοποιημένα για αυστηρά προσωπική χρήση. Σύμφωνα με τον Νόμο 2251/1994, Άρθρο 3ιβ παράγραφος (ε) υπάρχει μια ειδική προϋπόθεση για τα εσώρουχα, που απορρέει από τη σημασία της υγιεινής και της προστασίας της υγείας. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι δυνατή η επιστροφή ή αλλαγή των εσωρούχων για λόγους υγείας και υγιεινής.


Επιστροφές Προϊόντων / Υπαναχώρηση

Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας θα σας συνιστούσαμε να προσέχετε κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση του πωλούμενου προϊόντος και το άθικτο της συσκευασίας του, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως εσφαλμένη αποστολή προϊόντος, σπασμένο προϊόν, ελλιπή εξαρτήματα, κλπ.
Επιστροφές των προϊόντων τα οποία έχουν πωληθεί μέσω της Ιστοσελίδας της Εταιρίας μας προβλέπονται στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην Εταιρία ή στους προμηθευτές αυτής, ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος αρκεί να ενημερώσει άμεσα (εντός 48 ωρών από την παραλαβή) την Εταιρία. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν την Εταιρία.
Επίσης, ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας των Καταναλωτών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη (κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη.
Στην περίπτωση που έχει δοθεί προκαταβολή, με οποιονδήποτε τρόπο πληρωμής, για μια παραγγελία που εμπεριέχει προϊόντα με κατάσταση διαθεσιμότητας "κατόπιν παραγγελίας" δεν θα υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Στις ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην Εταιρία. Κατά συνέπεια, για να πραγματοποιηθεί μία επιστροφή σωστά και χωρίς καθυστερήσεις, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να στείλουμε αίτημα παραλαβής του δέματος σας από την εταιρία ταχυμεταφοράς. Εφόσον επιλεχθεί οποιοσδήποτε άλλος τρόπος πέραν του ενδεδειγμένου, τα έξοδα βαραίνουν τον πελάτη.